söndag 1 maj 2011

tre topp fem-listor mitt i natten.

de fem bästa banden/artisterna i hela vida världen:
1. green day. för alltid Green Day.
2. melissa horn. åh, hennes röst skulle man ju kunna offra sin högra tumme för.
3. paramore. hayley var anledningen till att jag färgade håret knallrött.
4. håkan. inga kommentarer behövs.
5. regina spektor. så spröd och fin röst som gör så att man tror att man är mitt i en saga.

fem saker jag är beroende av:
1. musik. men det är nog alla.
2. labradoröron. mjukare finns ju för tusan inte.
3. att skriva låttexter på armarna med en bläckpenna. särskilt på mattelektionerna.
4. coca-cola. sorgligt men sant.
5. böcker. man måste faktiskt få besöka andra världar ibland.

fem förebilder:
1. pappa.
2. mamma.
3. sandra beijer.
4. billie joe armstrong.
5. min hund. jag önskar att jag alltid kunde vara så lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar