måndag 2 maj 2011

rött hår och släta handleder.

Jag är så förbaskat trött på att så många människor tror att jag är olycklig.
För om man har rött hår, lyssnar på punk och rock, läser böcker med djup innebörd och ibland får för sig att klä sig lite galet, ja då ska man tydligen vara lite deprimerad sådär.

Jag har till och med blivit ombedd av några puckon i min klass att visa mina handleder. Vad förväntar de sig att hitta? Ärr kors och tvärs över hela jäkla armen? Och sen blir de nästan besvikna när jag visar upp mina oskadade handleder.

Jag har god lust att ge alla idioter med knäppa fördomar en rejäl spark på smalbenet.
Och de är så fruktansvärt naiva.
För de har aldrig någonsin frågat den populäraste tjejen i klassen om hon kan visa sina armar.
De skulle bli chockade av synen.
För ingen tror att det faktiskt är hon som sitter och skär sig, trots att hon är "normal".

1 kommentar:

  1. visst blir man lite nedstämd av sådana människor men man får bara strunta i dem. man behöver inte va med dem om man inte vill och förhoppningsvis ger de sig efter ett tag. idioter hela bunten, finns alltför många av dem. usch

    SvaraRadera